سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات ورزش هاکی

سایت شرط بندی معتبر

ملاحظات

هنگامی که آزمایش آزمایشگاهی ، تجربه میدانی یا قضاوت مهندسی نشان می دهد که ممکن است موردی توسط شوک مکانیکی آسیب ببیند ، اقدامات مختلفی ممکن است در نظر گرفته شود:

ضربه ورودی را در منبع کاهش و کنترل کنید.

مورد را اصلاح کنید تا سختی آن بهتر شود یا برای کنترل بهتر شوک ها از آن پشتیبانی کنید.

برای کنترل شوک منتقل شده به کالا از کمک فنر ، پایه ضربه یا بالشتک استفاده کنید. بالشتک سازی  با افزایش مدت زمان ضربه ، اوج شتاب را کاهش می دهد.

برای شکست ها برنامه ریزی کنید: ضررهای خاص را بپذیرید. سیستم های اضافی در دسترس داشته باشید و غیره

این مقاله ممکن است برای درک بیشتر خوانندگان بیش از حد فنی باشد. لطفا کمک بهبود آن به آن را به افراد غیر متخصص قابل فهم ، بدون از بین بردن جزئیات فنی. ( آوریل  ) (با نحوه و زمان حذف این پیام الگو آشنا شوید )

در تست فرضیه آماری ، خطای نوع I رد یک فرضیه صفر واقعی است (همچنین به عنوان یافته یا نتیجه گیری "مثبت نادرست" شناخته می شود ؛ به عنوان مثال: "یک فرد بی گناه محکوم می شود") ، در حالی که خطای نوع II غیر رد یک فرضیه صفر کاذب (همچنین به عنوان یافته یا نتیجه گیری "منفی کاذب" شناخته می شود ؛ به عنوان مثال: "شخص مجرم محکوم نمی شود").  بیشتر نظریه های آماری حول به حداقل رساندن یکی یا هر دو این خطاها می چرخد ??، اگرچه حذف کامل هر یک از این موارد غیرممکن آماری برای الگوریتم های غیر قطعی است. با انتخاب مقدار آستانه پایین (برش) و اصلاح سطح آلفا (p) ، می توان کیفیت آزمون فرضیه را افزایش داد.  دانش خطاهای نوع I و خطاهای نوع II به طور گسترده ای در علوم پزشکی ، بیومتریک و علوم رایانه مورد استفاده قرار می گیرد .