سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیگ جهانی راگبی

سایت شرط بندی معتبر

موزه ملی لیگ راگبی

در  ژوئن سال  لیگ راگبی همکاری با همکاری شورای Kirklees برای ایجاد موزه ملی لیگ راگبی در هتل جورج اعلام کرد.

این مقاله برای تأیید نیاز به نقل قول های اضافی دارد . لطفاً با افزودن نقل قول ها به منابع معتبر به بهبود این مقاله کمک کنید . اطلاعات بدون مرجع ممکن است مشکل ایجاد کرده و پاک شوند. منابع را بیابید: "مدرسه راگبی" - اخبار · روزنامه ها · کتاب ها · دانشمند · JSTOR

این مدرسه در سال  به عنوان یک مدرسه دستور زبان رایگان برای پسران محلی تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین مدارس مستقل در انگلیس است.  تا سال  ، مدرسه در ابهام نسبی باقی ماند. تأسیس مجدد آن توسط توماس آرنولد در زمان مدیریت خود ، از سال  تا  ، به عنوان پیشرو مدرسه دولتی ویکتوریا شناخته شد .  این یکی از اصلی ترین  "مدرسه عالی دولتی" است که توسط کمیسیون Clarendon در سال  مورد توجه قرار گرفت و متعاقباً تحت قانون مدارس دولتی  قرار گرفت .

فارغ التحصیلان این مدرسه - یا " روگبی های قدیمی " - شامل نخست وزیر انگلیس ، چندین اسقف ، شاعران برجسته ، دانشمندان ، نویسندگان و سربازان هستند.

مدرسه راگبی در سال  به عنوان ماده ای در وصیت نامه لارنس کلانتر که ثروت خود را در تهیه مواد غذایی به ملکه الیزابت اول انگلیس بدست آورده بود ، تأسیس شد .  از آنجا که لارنس کلانتر در راگبی و در همسایه Brownsover زندگی می کرد ، این مدرسه در نظر گرفته شد که یک مدرسه دستور زبان رایگان برای پسران آن شهرها باشد. تا سال  ، مدرسه در تاریکی نسبی باقی ماند. تاریخچه آن در طی این دوره تلاش عمدتاً با یک سری دادخواستها بین خانواده هاوکینز (فرزندان خواهر بنیانگذار) مشخص می شود ، که تلاش کردند نیت وصیت کننده را شکست دهند، و استادان و معتمدین ، ??که سعی در اجرای آنها داشتند. تصمیم نهایی در سال  با تأیید یافته های کمیسیون به نفع اعتماد صادر شد و از این پس مدرسه رشد مداوم داشت.  "Floreat Rugbeia" ترانه سنتی مدرسه است.