سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین هاکی روی چمن

سایت شرط بندی معتبر

محافظ دست به شدت پر شده ، محافظ کشاله ران ، محافظ گردن و محافظ بازو استفاده می کنند. یک دروازه بان ممکن است از خط متری عبور نکند ، تنها استثنا در این حالت این است که اگر دروازه بان هنگام توقف ساعت ضربه پنالتی را در انتهای زمین بزند. دروازه بان همچنین می تواند کلاه ایمنی خود را برای این عمل بر دارد. در حالی که دروازه بان ها مجاز به استفاده از پا و دست خود برای پاکسازی توپ هستند مانند بازیکنان میدانی ممکن است فقط از یک طرف چوب خود استفاده کنند. مبارزه با اسلاید تا زمانی که با هدف پاکسازی توپ مجاز باشد و هدف آن بازیکن نباشد مجاز است.

در حال حاضر حتی برای تیم ها این امکان وجود دارد که یازده بازیکن خارج از خانه و به طور کلی دروازه بان نداشته باشند. هیچ بازیکنی نمی تواند از کلاه ایمنی یا سایر تجهیزات دروازه بان استفاده کند و همچنین هیچ بازیکنی قادر نخواهد بود به غیر از چوب خود با قسمت دیگری از بدن توپ را بازی کند. این ممکن است برای ارائه یک مزیت تاکتیکی مورد استفاده قرار گیرد ، به عنوان مثال ، اگر تیمی فقط با مدت کوتاهی به بازی ادامه دهد ، یا اگر دروازه بان یا لباس در دسترس نباشد اجازه می دهد تا بازی شروع شود.

تاکتیک ها

تاکتیک اساسی در هاکی روی زمین ، مانند فوتبال انجمن و بسیاری دیگر از بازی های تیمی ، تعداد معدودی از حریف در یک منطقه خاص از زمین در هر لحظه است. هنگامی که توپ را در اختیار داشت می توان از این برتری عددی موقتی برای عبور توپ از اطراف حریف استفاده کرد تا آنها نتوانند یک تکل ایجاد کنند زیرا نمی توانند توپ را در اختیار شما قرار دهند و برای استفاده بیشتر از این برتری عددی برای به دست آوردن زمان و ایجاد فضای خالی برای زدن شوتهای گلزنی روی دروازه حریف. هنگامی که توپ را در اختیار نداشته باشید ، از برتری عددی برای جدا کردن و کانال کردن حریف در مالکیت و "مشخص کردن" گزینه های عبور استفاده می شود تا یک رهگیری یا یک تکل برای بدست آوردن مالکیت ایجاد شود.