سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غواصی موقت چیست؟

برای غواصی که به توقف طولانی فشار فشرده نیاز دارد ، غواصان ممکن است سیلندرهایی حاوی مخلوط های گازی مختلف را برای مراحل مختلف غواصی حمل کنند ، که به طور معمول به عنوان گازهای مسافرتی ، پایین و فشار فشار تعیین می شوند. این مخلوط های گازی مختلف ممکن است برای افزایش زمان پایین ، کاهش اثرات مخدر گاز بی اثر و کاهش زمان رفع فشار استفاده شود.

سایت شرط بندی معتبر

تحرک غواص

برای بهره گیری از آزادی حرکت که توسط تجهیزات غواصی فراهم می شود ، غواص باید زیر آب متحرک باشد. تحرک شخصی توسط شنا ها و وسایل نقلیه پیشران غواص افزایش می یابد. پره ها ناحیه تیغه زیادی دارند و از عضلات پا قدرتمندتری استفاده می کنند ، بنابراین برای پیشرانه و رانش مانور بسیار کارآمدتر از حرکات بازو و دست هستند ، اما برای کنترل دقیق آنها به مهارت احتیاج دارند.

انواع مختلفی از باله در دسترس است ، بعضی از آنها ممکن است برای مانور ، سبک های ضربه جایگزین ، سرعت ، استقامت ، کاهش تلاش یا ناهمواری مناسب تر باشند. [3] ساده سازی تجهیزات غواصی باعث کاهش کشش و بهبود تحرک می شود. اصلاح متعادل که به غواص اجازه می دهد تا در هر جهت دلخواه تراز شود ، همچنین با ارائه کوچکترین قسمت مقطع به جهت حرکت و اجازه استفاده از رانش پیشرانه با استفاده موثرتر ، جریان سازی را بهبود می بخشد.

گاهی اوقات ممکن است یک غواص با استفاده از "سورتمه" بکسل شود ، وسیله ای بدون قدرت که پشت یک ظرف سطحی بکسل می شود و باعث صرفه جویی در انرژی غواص می شود و باعث می شود برای یک مصرف هوا و زمان پایین ، مسافت بیشتری طی شود. عمق معمولاً توسط غواص با استفاده از هواپیماهای غواصی یا کج شدن کل سورتمه کنترل می شود. [49] بعضی از سورتمه ها برای کاهش کشش غواص مورد استفاده قرار می گیرند.