سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیومکانیک بازیکنان در بدمینتون

بیومکانیک

بیومکانیک بدمینتون موضوع مطالعات علمی گسترده ای نبوده است ، اما برخی از مطالعات نقش جزئی مچ دست را در تولید نیرو تأیید می کنند و نشان می دهند که بیشترین کمک به قدرت ناشی از چرخش های داخلی و خارجی بازو و پایین بازو است. [18] راهنماهای اخیر این ورزش به جای حرکات مچ دست ، بر چرخش بازو تأکید دارند. [19]

سایت شرط بندی معتبر

پرها کشش قابل توجهی ایجاد می کنند و باعث می شوند تا مسدود شدن مسدود کننده مسدود شود. شاتل کرک نیز از نظر آیرودینامیکی بسیار پایدار است: بدون در نظر گرفتن جهت گیری اولیه ، ابتدا پرواز چوب پنبه ای می شود و در جهت چوب پنبه ای اول می ماند.

یک نتیجه از درگ شاتلکک این است که برای ضربه زدن به آن در تمام طول زمین به قدرت قابل توجهی نیاز دارد ، که در بیشتر ورزشهای راکت چنین نیست. کشش همچنین بر مسیر پرواز یک شاتل بلند شده (لوب دار) تأثیر می گذارد: سهمیه پرواز آن به شدت کج شده است به طوری که با زاویه تندتر از بلند شدن می افتد. با سرویس های بسیار بالا ، شاتل حتی ممکن است به صورت عمودی بیفتد.

عوامل دیگر

هنگام دفاع در برابر سر و صدا ، بازیکنان سه گزینه اساسی دارند: بلند کردن ، مسدود کردن یا رانندگی. در تک آهنگ ها ، بلوک به شبکه رایج ترین پاسخ است. در دونفره ، آسانسور ایمن ترین گزینه است اما معمولاً به حریفان اجازه می دهد تا سر و صدا را ادامه دهند. بلوک ها و درایوها سکته های ضد حمله هستند اما ممکن است توسط شریک خردکن رهگیری شوند. بسیاری از بازیکنان از عملکرد ضربه پشت به عقب برای بازگشت سر و صدا در دو طرف جلو و عقب استفاده می کنند ، زیرا عملکرد عقب در پوشش دهی به بدن به مراتب بیشتر از جلو است. دفاع از شلیک های سخت به سمت بدن دشوار است.