سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خطای برخورد با تور والیبال

در حالت ایده آل ، تماس با توپ در راس پرش هیتر ایجاد می شود. در لحظه تماس ، بازوی ضربه گیر کاملاً بالای سر آنها و کمی به جلو کشیده شده و در عین حفظ توانایی تحقق یک ضربه قدرت ، بالاترین تماس ممکن را ایجاد می کند. ضربه گیر از نوسان بازو ، ضربه محکم مچ دست و انقباض سریع کل بدن برای حرکت دادن توپ استفاده می کند. [3] "گزاف گویی" اصطلاحی عامیانه برای یک سنبله بسیار سخت / با صدای بلند است که یک مسیر تقریباً مستقیم را با شیب پایین به سمت زمین حریف دنبال می کند و بسیار بلند به هوا می رود. "کشتن" اصطلاح عامیانه حمله ای است که توسط تیم دیگر پس داده نمی شود و بنابراین نتیجه می گیرد.

سایت شرط بندی معتبر

والیبال معاصر شامل تعدادی از تکنیک های حمله است:

 

Backcourt (یا ردیف عقب): حمله ای که توسط بازیکن ردیف عقب انجام می شود. بازیکن باید قبل از تماس با توپ از پشت خط 3 متری بپرد ، اما ممکن است جلوی خط 3 متری فرود بیاید. Pipe Attack هنگامی است که بازیکن میانی در ردیف عقب به توپ حمله می کند.

شلیک خط و ضربدر: به توپ یا پرواز توپ در یک مسیر مستقیم به موازات کناره ها یا به صورت زاویه دار از زمین عبور می کند. شوت عرضی با زاویه بسیار بارز و در نتیجه فرود آمدن توپ در نزدیکی خط 3 متری ، شات کات نامیده می شود.

Dip / Dink / Tip / Cheat / Dump: بازیکن سعی نمی کند ضربه ای وارد کند ، اما توپ را کمی لمس می کند ، به طوری که در منطقه ای از زمین حریف قرار بگیرد که توسط آن پوشانده نشود