سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین تنیس روی میز

سایت شرط بندی معتبر

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات تنیس روی میز ایالات متحده بسته به اینکه بازی برای یک تورنمنت یا فقط یک مسابقه نمایشگاهی باشد متفاوت است. قوانین مربوط به بازی تورنمنت از نظر شرایط سخت و سختی است که بازیکن می تواند انجام دهد. به عنوان مثال ، هنگام سرویس دهی بازیکن باید توپ را حداقل شش اینچ مستقیم به هوا پرتاب کند و چرخشی اضافی روی توپ وجود نداشته باشد. توپ باید روی کف پشت خط انتهایی ثابت باشد. اگر توپ قبل از سرویس به زیر میز فرو رود یا از جلوی خط پایان شروع شود ، سرویس پریده می شود. علاوه بر این ، توپ باید همیشه قابل مشاهده باشد. باز هم ، اگر توپ قابل مشاهده نباشد ، سرور نقطه را از دست می دهد. خطاها متفاوت است. اگر توپ برای رسیدن به بازیکن خیلی کوتاه باشد و آنها دست غیر پارو خود را روی میز بگذارند ، بازی متوقف می شود و حریف امتیاز را دریافت می کند. [3]

مسابقات

در طول مسابقات تیم ها در تیم های یک نفره یا دو نفره بازی می کنند. در طول بازی تک نفره قوانین با مسابقه دو برابر متفاوت است. به عنوان مثال ، در یک مسابقه دو برابر سرور باید توپ را از طریق شبکه و در جعبه مقابل قرار دهد. با این حال در یک مسابقه تنها سرور می تواند توپ را به هر طریقی که دوست دارد خدمت کند. جایزه یک تورنمنت نیز می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، یک تورنمنت محلی به اندازه یک تورنمنت ملی که می تواند مبلغ 100000 دلار یا بیشتر به تیم برنده داشته باشد ، بازدهی بالایی ندارد.

رتبه بندی بازیکنان

بازیکنان بسته به میزان خوب بازی و نسبت به بازیکنان دیگر ، رتبه بندی می شوند. هرچه امتیاز بالاتر باشد ، بازیکن بهتر است. مسابقات مختلف بسته به اینکه در چه سطحی از مسابقات برگزار می شود ، می توانند امتیاز بازیکنان را بهبود ببخشند. اعضای تیم ملی توسط مدیر با عملکرد بالا Joerg Bitzigeio انتخاب می شوند.