سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا تیراندازی ورزش مهمی است

سایت شرط بندی معتبر

"ساختمان" به معنای هر سازه مسکونی ، تجاری ، خرده فروشی ، آموزشی ، مذهبی یا مزرعه ای است که برای اشغال افراد یا حیوانات اهلی طراحی شده یا برای پناه دادن به ماشین آلات یا محصولات برداشت شده استفاده می شود.

 

"پرتابه" به معنای گلوله ، گلوله ، شلیک ، پوسته ، توپ ، پیچ و مهره یا جسم دیگری است که از سلاح گرم یا تیر کمان پرتاب می شود.

 

استثنا: اشخاصی که تمرین می کنند در زمینی که مالک آن هستند یا اجازه استفاده از آن را دارند ، می توانند در 100 متری یک خانه کمان پولادی را تخلیه کنند ، به شرطی که پرتابه به ملک شخص دیگری وارد نشود.

 

شناسایی هدف هنگام شکار:

خلاصه 12 MRSA 1211222

یک شکارچی ممکن است به هدف شلیک نکند بدون اینکه در آن زمان مطمئن باشد که هدف حیوان وحشی یا پرنده وحشی است که به دنبال آن می رود. یک شکارچی منطقی و محتاط:

 

خطرات از دست دادن طعمه های قانونی تا خطر نابودی زندگی انسان ها را تهدید نکند

نه خطر ایجاد مرگ یک انسان دیگر در نتیجه شناسایی نادرست را نادیده می گیرد و نه از آن آگاه است.

هرگز شناسایی را فقط بر اساس صدا یا حتی بر اساس صدا همراه با آنچه که به نظر می رسد زائده حیوان وحشی یا پرنده وحشی است ، بنا نکنید.

شناسایی پایه ها بر روی یک نمای اساساً بدون مانع از سر و تنه هدف بالقوه.

تشخیص می دهد که عوامل تعیین کننده هدف صدا و بینایی تحت تأثیر تعدادی از ملاحظات دیگر قرار می گیرند ، از جمله فاصله تا هدف ، زمین و پوشش اطراف یا دخالت ، نور و شرایط آب و هوایی ، شنوایی ، بینایی و تجربه شکارچی. سطح ، و سایر افراد در این نزدیکی هست