سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تمرین دو به دو در بسکتبال

تمرینات BDT حول اصل تمرین تصادفی ساخته شده اند.

تمرین تصادفی به این معنی است که در هر بار تکرار ، نتیجه را قبل از گرفتن مثل زمان بازی نمی دانید. و ممکن است هر تکرار با تکرار قبلی متفاوت باشد. شما نمی دانید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد ، بنابراین هر تلاش شما را ملزم به تفسیر آنچه در واکنش به سیگنال های شریک زندگی خود می کنید ، می کنید.

سایت شرط بندی معتبر

ثابت شده است که تمرین تصادفی یادگیری و حفظ را بهبود می بخشد (حافظه طولانی مدت) به همین دلیل می تواند منجر به عملکرد بهتر و تیراندازی بهتر در طول بازی شود. (جزئیات بیشتر در مورد روش بلوک ، تصادفی و متقاطع)

نقطه مقابل تمرین تصادفی "تمرین بلوک" است. تمرین بلوک تکرار تکرار مشابه را به همان روش توصیف می کند. یک مثال از تمرین بلوک زمانی خواهد بود که بازیکن یک ضربه را از همان نقطه بارها و بارها بزند. بسیاری از تمرینات فوق تمرین بلوکی است.

گرچه بسیاری از تمرینات فوق نوعی تمرین تصادفی نیستند ، اما برای توسعه روش تیراندازی ، بهبود اعتماد به نفس ، گرم شدن و ایجاد ریتم بسیار مهم هستند.

و بسیاری از متخصصان آموزش وجود دارند که هنوز معتقد به استفاده از تمرینات بلوک برای آموزش ذهنیت هستند ... آنها ممکن است بیش از نیمی از جلسه آموزش خود را با استفاده از تمرینات با تمرین بلوک و متغیر بگذرانند. و برخی از متخصصان آموزش وجود دارند که عمدتاً به استفاده از تمرین های عملی تصادفی اعتقاد دارند.

این زیبایی آموزش با این بازی عالی است ، روشهای مختلفی برای موثر بودن وجود دارد!