سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استراتژی مهم در فوتسال

سایت شرط بندی معتبر

. تیم ها

یک تیم برای شروع یک بازی باید سه بازیکن داشته باشد. در هر زمان بیش از پنج بازیکن مجاز به حضور در زمین نیستند. یک تیم ممکن است تا پنج تعویض داشته باشد.

تیم های مختلط نباید بیش از 3 مرد در زمین داشته باشند.

جنسیت مخالف ممکن است در رقابتی که جنسیت مسابقه قبلاً قائل شده باشد ، بازی نکند ، یعنی یک زن نمی تواند در یک مسابقه MENS و برعکس بازی کند.

 

9. آسیب ها

به جز در فینال ها ، زمان اضافی برای مصدومیت وجود نخواهد داشت. به یک بازیکن آسیب دیده باید در اسرع وقت از زمین کمک شود. در فینال ها ، زمان آسیب دیدگی فقط 3 دقیقه است.

اگر بازیکنی خونریزی دارد باید فوراً زمین را خالی کند.

 

10. لباس فرم

به جز دروازه بان ، همه تیم ها باید شورت و پیراهن یکسانی بپوشند. تمام قسمت های بالایی باید شماره گذاری شوند. شلوارک نباید جیب خارجی داشته باشد. برای هر مورد یکنواخت نادرست از جمله تاپ های بدون شماره ، تیم ها 1 گل تا حداکثر 3 گل برای یک بازی از دست می دهند. قبل از اعمال مجازات های یکنواخت ، به تیم ها 3 هفته فرصت داده می شود تا لباس فرم خود را مرتب کنند. دروازه بان ها برای تعیین موقعیت خود باید یک رنگ تاپ متفاوت داشته باشند.

دروازه بان هایی که با تعویض به بازیکنان اصلی زمین تبدیل می شوند ، باید لباس تیم را تغییر دهند.

در طول بازی نباید از کلاه یا کلاه های اوج استفاده شود.

بجز دروازه بان ، شلوار کت و شلوار کت و شلوار مجاز نیست مگر با توافق قبلی کتبی با مدیریت APISC.

مجازات های یکنواخت برای "پر کردن" هایی که به رنگ تیم نیستند اعمال می شود. این مربوط به بازیکنانی است که مرکز به عنوان بازیکن جایگزین ارائه می دهد.

همه بازیکنان باید کفش های زیرین بدون مارک بپوشند. کفش هایی که دارای چشمان برجسته هستند مجاز نیستند