سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس های بیس بال لیگ برتر و لباس های بیس بال

یک تیم بیس بال و لباس آن در دهه 1870. توجه داشته باشید که تیم برخلاف MLB قرن بیستم که تا سال 1947 تفکیک شده بود ، ادغام شده است.

سایت شرط بندی معتبر

لباس بیس بال نوعی لباس فرم است که توسط بازیکنان بیس بال و برخی از پرسنل غیر بازی کننده مانند مدیران میادین و مربیان پوشیده می شود. این لباس برای نشان دادن نقش شخص در بازی استفاده می شود و - با استفاده از آرم ، رنگ و شماره - برای شناسایی تیم ها و بازیکنان ، مدیران و مربیان آنها.

به طور سنتی ، لباس خانه نام تیم را در قسمت جلویی نشان می دهد ، در حالی که لباس خارج از خانه موقعیت خانه تیم را نشان می دهد. با این حال ، در دوران مدرن ، موارد استثنایی در این الگو رایج شده است ، تیم ها از نام تیم خود در هر دو لباس استفاده می کنند. اکثر تیم ها یک یا چند لباس متناوب نیز دارند که معمولاً به جای سفید یا خاکستری معمولاً از رنگ اصلی یا ثانویه لباس روی جلیقه تشکیل شده است. در چند دهه گذشته لباس فرم برگشت به عقب محبوب شده است.

Knickerbockers نیویورکی اولین تیم بیس بال بودند که از لباس فرم استفاده کردند و در 4 آوریل 1849 با شلوارهای ساخته شده از پشم آبی ، پیراهن های سفید جلویی و کلاه های حصیری به میدان رفتند. کلاه و سایر انواع سرپوش از ابتدا بخشی از لباس فرم بیس بال بوده است. تیم های بیس بال از آنجا که هیچ قانون رسمی در مورد پوشش سر وجود نداشت ، معمولاً کلاه حصیری کاملاً لبه دار یا بدون کلاه می پوشیدند. طبق قوانین لباس سال 1882 ، بازیکنان یک تیم از لباس های متفاوت و رنگی استفاده می کردند که نشان می داد در کدام موقعیت بازی می کنند.