سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرانسه در فینال جام های جهانی

سایت شرط بندی معتبر

لیگ های داخلی ، به استثنای برخی موارد تمام وقت ، در سطح نیمه حرفه ای زیر NRL و Super League ، در استرالیا جام کوئینزلند (که شامل یک تیم از پاپوآ گینه نو است) و جام NSW ، که بازیکنان را به تیم های مختلف NRL ارائه می دهد ، وجود دارد. .

در انگلستان ، زیر سوپرلیگ ، مسابقات قهرمانی و لیگ وجود دارد . سیستم حرفه ای انگلیس شامل دو تیم فرانسوی و یک تیم کانادایی است . NRL شامل یک تیم از نیوزیلند است .

پاپوآ گینه نو ملی راگبی لیگ عمل به عنوان یک رقابت نیمه حرفه ای و لذت می برد پوشش رسانه ای در سراسر کشور، در حال ورزش ملی کشور است.

نباید با اتحادیه فوتبال راگبی اشتباه گرفته شود .

لیگ فوتبال راگبی بدن حاکم برای حرفه ای است لیگ راگبی در انگلستان . نام لیگ فوتبال راگبی قبلاً به مسابقات لیگ اصلی که توسط این سازمان اداره می شد نیز اشاره داشت. این از آن زمان توسط سوپرلیگ ، قهرمانی و لیگ جایگزین شده است .

حامی لیگ فوتبال راگبی شاهزاده هری ، دوک ساسکس است .

ستقر در رد هال در لیدز ، تیم ملی لیگ راگبی انگلیس ، جام چلنج ، سوپرلیگ و مسابقات لیگ راگبی را اداره می کند . بازی اجتماعی و نوجوانان با همکاری انجمن لیگ راگبی آماتور انگلیس (BARLA) برگزار می شود. لیگ فوتبال راگبی یکی از اعضای فدراسیون اروپا راگبی لیگ است و به عنوان یک عضو کامل ارشد دارای حق وتوی ترکیبی بیش از شورا با فرانسه است. RFL بخشی از انجمن جامعه است که نمایندگانی از BARLA ، خدمات ترکیبی ، لیگ راگبی مدارس انگلیسی و لیگ راگبی دانشجویی نیز دارد . کلر بالدینگدر ژوئیه سال  رئیس جمهور شد و مسئولیت تونی آدامز را به عهده گرفت .